Klacht: “Heeft u alles op de band gezet”

op 27 mei 2021 over Dirk van den Broek in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bij Dirk regelmatig de vraag of ze in mijn boodschappen tassen mogen kijken. Vervelend,maar ik laat ze zelf de tassen bekijken. Maar afgelopen keer vroeg de Kassamedewerker of ik ‘alles op de band had gezet ‘ . Mijn bloeddruk steeg meteen,dus ik zei tegen haar ; ‘ Wat een vervelende vraag, maar ik weet dat jij er niks aan kan doen ‘.Ik begrijp ook echt het nut niet om deze vraag te stellen ,het enige wat je er mijns inziens mee bereikt is geïrriteerde klanten. Want zeg nou zelf al zou je eropuit zijn om te stelen zeg je ook geen ja. Vind het vervelend voor mezelf maar ook voor de Kassamedewerker. En ik hoop dat ze er snel mee stoppen.

Gewenste Oplossing:

Als deze vraag niet meer gesteld wordt

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dirk van den Broek

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dirk van den Broek nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Livdl