Klacht: Hechting en kleur Flexa Strak in de lak

op 26 augustus 2016 over Flexa in de categorie Producten

heb bij Gamma strak in de lak verf op waterbasis gekocht, kleur laten mengen (roomboter) maar de kleur is gewoon wit op het houtwerk. Terug naar winkel geweest en heb geld van 1 liter blik retour gehad. Dat is keurig geregeld. Maar nadat de schilder ging verven met een nieuwe pot bleek de verf veel te dun (waterig) waardoor de hechting niet optimaal was. Er was vooraf ontvet, geschuurd en afgenomen. 4 potten verder van 1 liter is het resultaat aardig maar niet helemaal naar wens. Onderlaag verf was crème, dus geen dominante kleur.

Dat er goed word gekeken naar het mengen in de winkel (ik hoorde in de winkel dat ik niet de enige was die terug kwam dat de kleur niet klopte) en nu heeft al met al de verf bijna 100 euro gekost. Een gepaste vergoeding hiervan zou gewenst zijn.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Flexa

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Flexa nog niet in behandeling is genomen.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Flexa in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Flexa een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Flexa

Heeft op 30 augustus 2016 om 11:13 geantwoord