Klacht: valentijnskado

op 15 februari 2013 over hebbedeal.nl in de categorie Deal-Sites

Via website een valentijnskado besteld omdat men volgens de informatie op de website de volgende werkdag bezorgd zou worden. Na betaling gelijk een mail ontvangen dat de volgende dag bezorgd zou worden. De volgende dag om 16.00 uur contact opgenomen met de klantenservice, omdat ik nog steeds niets ontvangen had. Men vertelde dat wel tot 21.30 uur bezorgd kon worden, echter ze konden niet vertellen hoe laat de bezorger zou komen. (inmiddels de hele dag aan het wachten op een pakket) Helaas de hele dag op een pakket gewacht dat nooit aankwam. De volgende dag vertelde de klantenservice doodleuk dat ze niets aan konden doen, dat het aan de leverancier lag. Een dag eerder hielden ze mij wel aan het lijntje dat het pakket wel tot 21.30 uur bezorgd zou worden. Uiteindelijk drie dagen later mijn pakket ontvangen, echter was het valentijn al voorbij!!! Ze maken een misleidende reclame op de website.

Ik heb ze nog gemaild dat ik het kado niet meer wilde gezien dat het een valentijnskado betrof en hier niets meer aan had. Ik wilde mijn geld terug, echter nooit een reactie hierop gehad.

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over hebbedeal.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over hebbedeal.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Valentine