Klacht: Heb vandaag een kleine 60minuten ING proberen te bereiken zonder resultaat

op 28 juli 2016 over ING in de categorie Banken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Zie boven,schandelijk.
Notaris heeft jullie paar keer gecontacteerd ook zonder resultaat!

Gewenste Oplossing:

Als de aflosnota van onze hypotheek eindelijk geregeld is,dit in juni al gemeld.
Jullie stoppen notabele met woonboothypotheken!

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ING

Heeft op 29 juli 2016 om 08:02 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw Beekmans,

Mijn excuses dat u geen contact heeft gekregen met de afdeling Hypotheken.

Helaas kan ik het voor u via deze weg ook niet oplossen. Ik zie dat u uw telefoonnummer heeft achtergelaten. Als u wilt kan ik zorgen dat u gebeld wordt door de afdeling Hypotheken. Het kan zijn dat u dan nog wel moet wachten echter is dit dan kosteloos.

Ik hoor het graag van u.

Met vriendelijke groet,

Sanne
ING Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door TAkkie56