Klacht: Heb recht op een voucher

op 03 mei 2020 over Budgetair in de categorie Online Vliegtickets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goeiedag
Eerder heb ik al een klacht bij jullie ingediend daar heb ik antwoord op gekregen maar hier mee ga ik niet akkoord .
Ik vraag geen geld terug maar alleen een voucher.
En ik sta erop dat jullie dit voor mij kunnen regelen.jullie zijn tenslotte aangesloten bij de SGR.
Dat betekent dat ik recht op een voucher heb tot 1 juni 2020 .dus ik verwacht van jullie dat dit geregeld wordt.ik wacht op antwoord.
Jolanda van der zee

Gewenste Oplossing:

Ik ben pas tevreden als BudgetAir voor mij twee vouchers regelt zodat wij als nog onze reis kunnen maken naar alicante.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Budgetair in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Budgetair een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Budgetair

Heeft op 11 mei 2020 om 15:32 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Jolanda,

Allereerst mijn excuses voor de late reactie. We doen onze uiterste best, maar door de enorme drukte is het helaas niet altijd mogelijk tijdig te reageren.  

Ik zie dat je twee losse vluchten hebt geboekt. Voor de vlucht met Vueling kun je inloggen met je online check-in nummer en een teruggave van betaling aanvragen. De snelste manier om een voucher bij Transavia aan te vragen is contact op te nemen met ze. Mocht je nog vragen hebben adviseer ik je toch om een e-mail te sturen met je boekingsnummer. We proberen dit zo snel mogelijk te beantwoorden.

Met vriendelijke groet,

Moniek
Klantenservice Budgetair.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Jvanderzee