Klacht: heb pruiken besteld mijn pakkjes niet gehad

Goedemiddag ik heb spullen besteld en netjes betaald maar heb niks van ze gehad wel een nummer voor wat ik heb besteld 227876228 wel het eerste pakje gehad waar mijn jurkjes in waren en aan de deur moet je ook nog betaal en nog een nummer 22787136 maar niks gehad

als ik mijn spul krijg of mijn geld terug

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Light in the box over deze klacht.

Bericht van Light in the box

1 maand geleden - Geachte mevrowu Elliott , Wij berekenen geen rembourskosten en/of verzendkosten achteraf. Alle eventuele extra kosten worden berekend door de Nederlandse douane en/of Nederlandse vestigingen van de koeriersbedrijven. Wij ontvangen hier geen cent van. Het wordt duidelijk vermeldt op al onze websites dat er invoerkosten kunnen zijn als men iets in China besteld. Iedere klant kan zich verzekeren tegen alle extra kosten bij het bestellen. Ook dit wordt duidelijk vermeldt. Deze optie is zelfs standaard aangevinkt. Mochten er extra en/of invoerkosten ontstaan en de klant heeft zich verzekerd bij ons tegen deze kosten, zullen deze naderhand door ons terugbetaald worden, daar wij niet van te voren weten wat de douane en koeriersbedrijven in Nederland berekenen. U kunt de aanvraag tot terugbetaling doen via onze klantenservice. Wij adviseren u om zich in te loggen in uw account op een normale pc, want de gegevens zijn niet allemaal zichtbaar op sommige mobiele telefoons. Als u contact wilt opnemen met de klantenservice dan logt u zich in in uw account en dan gaat u naar "mijn bestellingen", u klikt op uw bestelnummer en dan klikt u op "een ticket openen" De klantenservice zal dan binnen 24 uur antwoorden. Mvrgr. Maartje Jansen klantenservice Nederland/Belgie

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 19 juli 2017 om 22:04 geantwoord

Beste maureen ELLIOT,

Onze excuses dat het afleveren van de zending niet is gelukt :

2017-05-24 17:04 NETHERLANDS, The delivery of the item was unsuccessful,Item returned to sender,Item refused by addressee

Wij vragen uw begrip voor het feit dat we in dit geval enkel de productprijs kunnen restitueren. Omdat het pakket werd teruggestuurd naar ons, heeft de koerier ons de retourverzendkosten in rekening gebracht. Deze zullen worden afgetrokken van uw betaling. Daarom zullen we u een terugbetaling doen van EU 25.04.

De terugbetaling wordt teruggeboekt naar de rekening die is gebruikt om deze bestelling te betalen. De verwerking van terugbetalingen door LightInTheBox.com duurt meestal 3-5 werkdagen en het kan nog eens 7-25 werkdagen duren voordat het geld op uw rekening staat. Als de melding van de terugbetaling niet op uw volgende bankafschrift staat, kunt u contact opnemen met uw bank of met ons.
Bedankt voor uw begrip en medewerking.

Alexandru
lightinthebox.com

Heeft op 27 juli 2017 om 09:30 geantwoord

ik vind dit niet kunnen het is niet mijn schuld dat het terug is gegaan ik wil al mijn geld ook niks in de bus gehad dat er een pakje er is wil al mijn geld moet er hard voor werken zo worden jullie rijk

Alle klachten die gemeld zijn door misseelliott@live.nl