Klacht: Heb geen plezier van de bril gekocht bij Pearl

op 23 mei 2016 over Pearle in de categorie Opticïens en brillen

Een bril gekocht bij Pearl. Te snel beslist. Zit nu met een bril waarvan de glazen ook al zijn overgezet maar bijna in eenzelfde montuur. De bril staat mij totaal niet.Jammer. Maar is WEL betaald.
Mij is verteld, bent u ontevreden, dan mag U de bril teruggeven en krijgt U Uw geld terug.
Intotaal is 418,– euro betaald. Ik heb nu geen geld meer voor een andere bril uit te zoeken en voel mij hier niet goed bij.Slapeloze nachten.
De bediening in de Pearl winkel in Zwolle is wel goed geweest.Vriendelijke mensen. Ik hoop U kunt mij helpen zodat ik mijn geld terug kan krijgen. Wil alleen een glasbrilletje.Zie nu dat zon brilletje bij Pearl niet is.
Vriendelijke groet,
Mw.C.van Veen. Ik wil U graag de door mij betaalde factuur opsturen.
Mijn bankrekening is: NL 87ABNA5493743075

Ik zou helemaal tevreden zijn wanneer ik mijn geld teruggestort zou kunnen krijgen.
Het is de Pearlwinkel in Zwolle. Diezerstraat 16

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Pearle over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Pearle in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Pearle een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Pearle

Heeft op 08 juni 2016 om 15:05 geantwoord

Mevrouw heeft goed contact met winkelmedewerkers in Zwolle en is inmiddels al langsgeweest om diverse monturen en glasbrillen te bekijken. Mevrouw gaat goed nadenken of ze een nieuw montuur wil aanschaffen waarin de glazen eventueel in kunnen worden overgezet. Regelt dit verder met de medewerkers in de winkel in Zwolle.

Alle klachten die gemeld zijn door zeilrace@hotmail.com