Klacht: Heb geen boekingsbevestiging ontvangen

op 18 mei 2020 over eDreams in de categorie Online Vliegtickets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op 13-05-2020 een betaling gedaan eDreams, een vlucht van Baku naar Amsterdam. Nu zie ik wat klachten voorbij komen omtrent tickets en betalingen en ik vroeg mij af of u voor mij kunt kijken wat er met onderstaande betaling gebeurt is? Ik heb € 207,30 overgemaakt maar verder niets meer gehoord. Nu heb ik getracht eDreams te bereiken maar via de website en social media kom ik er niet uit. Ik begin het vermoeden te krijgen dat er iets flink fout gaat.

Odigeo via Adyen -207,30
Omschrijving
Naam: Odigeo via Adyen
Omschrijving: 4315893698874246
0030005150077069 eDreams-5084009909

Ik hoor graag van u!

Met vriendelijke groet,

Tarana Rajabova

Gewenste Oplossing:

Mijn boekingsbevestiging e-ticket ontvangen of mijn geld terugstorten !

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over eDreams

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over eDreams nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Rajabov