Klacht: Wel betaald, niet geleverd, Healthbox niet bereikbaar

op 21 oktober 2018 over Healthbox in de categorie Websites - Online eten bestellen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb al diverse mails gestuurd naar Healthbox, een telefoonnummer is helaas niet beschikbaar, ik heb namelijk mijn laatste box wel betaald(21 augustus 2018) maar nog steeds niet ontvangen. Er wordt niet op mijn mails gereageerd. Ik zou graag mijn geld terug willen.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden wanneer ik mijn geld terug heb, product is betaald maar niet geleverd. Ik zou graag mijn geld terug willen, de box hoef ik nu niet meer want deze is reeds ruim twee maanden te laat en aangezien de producten vaak zeer kort houdbaar zijn, zoals gebleken, heb ik liever mijn geld terug. Product voldoet ook niet aan belofte.

Alle klachten die gemeld zijn door KramerC