Het is al weer even geleden dat u enkele aanpassingen heeft aan de digitale krant, sindsdien moet ik telkens mijn iPad uitzetten en weer aan om de nieuwe krant te kunnen lezen.
Telkens opnieuw inloggen en ik moet heel veel geduld... Lees meer
Haarlems Dagblad is niet bezorgd vandaag (22/02/24 Lees meer
Is momenteel een verrassing als de krant op de mat ligt ,schijnen problemen met bezorging te zijn,maar dat is ons probleem niet,er wordt 42 euro per maand betaald !!! Heb vandaag wederom gebeld (ook al paar keer niet onvangen waar... Lees meer
Al 3 dagen geen krant ontvangen
Volgens de service dienst wordt de wijk door een ander overgenomen
Echter na telefonische klacht gebeurt er niets
Wel emails maar geen oplossing
Denk erover om mijn abonnement na 45 jaar op te zeggen
Bezorging is al tijden dramatisch Lees meer
al weer 2 dagen achter elkaar de krant veel te laat ontvangen. Krijg ik wel één keer een berichtje met een excuses. Zit ik ook niet op te wachten. Dit jaar is het nu al meerder malen dagen achter elkaar... Lees meer
al weer 2 dagen achter elkaar de krant veel te laat ontvangen. Krijg ik wel één keer een berichtje met een excuses. Zit ik ook niet op te wachten. Dit jaar is het nu al meerder malen dagen achter elkaar... Lees meer
Wij hebben vandaag geen Telegraaf ontvangen, De buurman van nr.19 kreeg 2 x Gooi en Eemlander in de bus een ervan was voor ons. Wij hebben op zaterdag de Telegraaf en de Gooi en Eemlander. Lees meer
het duurt meer dan 35 minuten Lees meer
Onze Krant wordt half in de brievenbus gestopt ( garage deur ).
Hierdoor is onze krant bij regenachtig weer drijfnat.
Waarschijnlijk een nieuwe bezorger. Kunt u vragen om de krant geheel
door te duwen.
Hartelijk dank,
Edward Nieuwenhoven.
Gilles... Lees meer
Té vaak en vnl ‘s morgens is het niet mogelijk de digitale krant te lezen. Lees meer