Klacht: Tablet scant furby niet

op 14 januari 2015 over Hasbro in de categorie Speelgoedwinkels - Ketens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn dochtertje heeft een Furby gekregen. Ze speelde de app al op de tablet en die vond ze zo leuk. Voor ik de Furby kocht nog even gekeken op de site van Hasbro. De app zou niet op alle apps werken, dat was het enige wat er stond. Nou de app werkte prima, dus op naar de winkel.
Helaas….de tablet scant de Furby niet. Als ik goed luiter hoor ik wel een tikje tijdens het scannen bij Furby, maar verder niks. Furby ontvangt dus wel een signaal maar kan daar niks mee denk. Contact met Hasbro gehad. Ik was de eerste met deze melding schreven ze. Ze konden niks want de app is in Amerika gemaakt, helaas. Op mijn vragen waar een tablet qua software aan moet voldoen zodat hij de Furby wel scant…reageren ze niet. Ik ben bang als ik een tablet koop dat die het ook niet doet, want ik weet de eisen niet. Op de site staan modellen die niet meer te koop zijn. Op de doos van Furby wordt verwezen naar de pads van apple…maar die staan weer niet op de site….dus of die het nou wel doen…geen idee.
Hasbro reageert nergens op. Ik wil dat de dure Furby doet wat er belooft is…dus samen met de spelen.
Het kan toch niet zo zijn dat Hasbro schouder ophalend naar Amerika wijst en wij als consument hebben pech….

Gewenste Oplossing:

Ik wil weten waar een tablet aan moet voldoen en ik wil de compensatie die ze mij per mail hebben toegezegt en waarvoor ik mijn factuur moest mailen en ik dus ook netjes heb gedaan.
Beloftes nakomen Hasbro!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Hasbro

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Hasbro nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door CindydeGroot