Klacht: Stapelkorting wordt niet uitbetaald

op 29 januari 2015 over Hasbro in de categorie Speelgoedwinkels - Ketens

Voor Sinterklaas was er de Hasbro Stapelkorting actie: 17,50 terug bij aankoop van twee spellen. Via Wehkamp twee spellen gekocht die aan de actie deelnamen.
Van Hasbro HighCo kreeg ik vorige week een mail dat ze niet konden uit betalen vanwege ‘ onbepaald artikel’ . Wat ze daarmee bedoelden geen idee. Ondanks dat ik aan alle voorwaarden heb voldaan weigert Hasbro via highco Data de korting a €17,50 uit te betalen. Ik heb zelfs nog aanvullende informatie gestuurd over de artikelen, maar daarop komen standaard reacties binnen waarin niet ingegaan wordt op de inhoud van mijn mails. Overduidelijk een tactiek van traineren, aan het lijntje houden om niet uit te betalen (en het eventueel in eigen zak te steken?) Werkelijk een schandalige gang van zaken. Hasbro krijgt van mij nooit meer een cent!

Volledige korting `a €17,50 op mijn rekening gestort zoals toegezegd. Heb aan alle voorwaarden voldaan. Sta totaal in mijn recht!

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Hasbro

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Hasbro nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Harno

5 jaren geleden - Door tussenkomst van Wehkamp (via Twitter webcare) heeft Hasbro, HighCo opgedragen het bedrag alsnog over te maken, Dit is uiteindelijk vorige week eindelijk gebeurd.

Alle klachten die gemeld zijn door Harno