Klacht: mijn app is niet compatible met mijn telefoon

op 21 november 2015 over Hasbro in de categorie Speelgoedwinkels - Ketens

ik heb op 19-november-2015 een furby boom gekocht
met de app zou je je met de furby boom kunnen spelen echter heb ik al vernomen dat dit niet werkt.

en ik heb zelf onderzoek gedaan naar de verschillende type apparaten
die wel compatibel zijn.

hasbro Nederland blijft dood leuk overal reclame maken maar vermeld er niet bij dat de app niet tot een handje vol apparaten werkt.

hier door zijn heel veel kinderen teleur gestel in de furby

en hasbro Nederland doet zich voor dat de app op elke apparaat werkt

de furby uit 2013 die werkte bijna wel op alle apparaten.

een furby verkopen en doen als of de app compatibel is met elk apparaat is misleidende verkoop

ook heb ik vernomen dat er verschillende mensen een mail hebben gestuurd naar hasbro consumenten service.

ze kregen een heel goed koop antwoord terug van dan zal u telefoon of tablet niet compatibel zijn met de app

bij de vraag van of de app aan gepast kon worden zeiden ze nee dat kan helaas niet of zal moeilijk gaan wnat dan moeten we heel veel protocollen aan passen.

ik ben daarom ook een facebook pagina begonnen
een petitie gestart
een topic bij kassa en radar aan gemaakt

en ik heb hasbro gemaild
met de vermelding wat hier staat tot nu toe nog geen andwoord

ik wil dat hasbro een rectificatie op elke website waar ze reclame maken en aan alle verkopende partijen door geven dat de app niet werkt op elke apparaat.

en ik wil dat ze de app aan passen als ze er niet de kennis voor hebben dan maar met studenten of white hackers
het is niet raar bedoelt maar met meer handen kan de app sneller voor alle apparaten compatibel zijn

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Hasbro

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Hasbro nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door spidy60