Klacht: Furby

op 25 maart 2015 over Hasbro in de categorie Speelgoedwinkels - Ketens

Furby gekocht toe deze net uit was 100 euro voor betaald! Bij thuis komst bleek deze kapot! Terug naar de winkel, tja contact opnemen met Hasbro! Gedaan en kon furby opsturen! En kreeg een nieuwe jammer genoeg was de witte die ik had er niet meer en kreeg ik een zwarte ook goed wel jammer! Uit eindelijk witte opgestuurd heel dom van mij met de bon! Zwarte terug gekregen! Nu met het aan zetten van 2e furby blijkt deze ook kapot te zijn!! Weer gebeld gemaild en zouden mij weer nieuwe opsturen! En ik zou zwarte terug sturen! Kreeg ik de nieuwe binnen bleek deze ook nog is oranje te zijn! En ook deze werkt niet!! Zal wel transport schade zijn kreeg ik te horen! Ik gevraagd of ik er niet 1 in de winkel kon halen?! En deze daar kon afgeven?! Nee was het antwoord! Want wisten niet of ze op voorraad zouden zijn! Ik gezegd hier de Intertoys had er zat staan! Kreeg ik terug of ik al een nieuwe had gehad in de winkel? Hmm nee ze geven ze niet zomaar mee hoor!! Zou makkelijk zijn!! Nu nog steeds geen werkende furby!! En nog niks wijzer!! Dag 100 euro!!

Werkende furby of geld terug

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Hasbro

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Hasbro nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Cinytje