Klacht: fur balls een roze en blauwe

op 15 februari 2019 over Hasbro in de categorie Speelgoedwinkels - Ketens

Geachte mevrouw of meneer,

Onze dochters hebben allebei zo n bal met sinterklaas gekregen, gekocht bij de multimate in Oirschot. De meiden wilde allebij een hondje en er zaten twee poesjes in. Ik heb nog toen in de winkel gevraagd weet u zeker dat het hondjes zijn ja dat wisten ze zeker en achteraf verkeerd ingeligd dus konden het drie verschillende diertjes zijn. Dat was een. Ook daarbij kwam dat je ze nat moest maken om dachten we het hondje te zien stond op de verpakking maar was dus een poes. (tweemaal) . Daarna moest je ze droog maken en borstelen en verzorgen, maar je kan er helemaal niet door heen kammen en ze zien er verschrikkelijk uit. Ik zou er nog geen euro zonder verpakking voor geven als ik dit van te voren kon zien terwijl ze toch 20 of 25 euro per stuk waren, weet de prijs niet meer precies. Heb ze van kwaaigheid weggegooid heb nog wel een bon. Ik hoop want we kopen speelgoed genoeg dat er wat aan gedaan kan worden.

Misschien geld terug of een tegoedbon. Ik weet niet wat de mogelijkheden zijn.

DWD Bogers van der Zijde

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Hasbro

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Hasbro nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door DesireeBogers