Klacht: Na zes (6) weken noch geen levering.

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn bestelling bij Hardware.nl dateert van 3 juni 2013.
e-mail is van 27 juni 2013, dat is inmiddels al zeventien (17) dagen geleden.

Verzocht om mijn geld terug te storten, maar ze Hardware wilde mij afpoeieren met een tegoedbon.

Van de Thuiswinkel noch actie noch reactie.

Gewenste Oplossing:

Gewoon mijn geld terug storten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hardware.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb Hardware.nl een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Hardware.nl in behandeling genomen

Bericht van Hardware.nl

6 jaren geleden - Geachte heer, Zo ver ik kan zien heeft u toen der tijd inderdaad een waardebon gehad. Maar na overleg van mijn collega heeft u besloten toch te willen wachten op uw bestelling. Deze hebben wij toen weer voor u in bestelling gezet. Deze word dan ook deze week bij ons verwacht en dan zo spoedig mogelijk naar u verzonden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hardware.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hardware.nl

Heeft op 05 augustus 2013 om 12:23 geantwoord

Geboden Oplossing:

De bestelling is inmiddels door de heer in ontvangst genomen.
Dit is inmiddels al enkele weken geleden gebeurd.

Alle klachten die gemeld zijn door support4audit@gmail.com