Klacht: ik heb een tegoedbon gehad van 77 euro

op 24 februari 2014 over Hardware.nl in de categorie Internetshops - Computers en accessoires

Ik heb een toetsenbort besteld voor mijn tabled en die deed het niet ik wou toen mijn geld terug maar dat kon niet en toen werd ik afgescheept met een tegoed bon van 77 euro ik zou niet weten hoe ik die bij hun kan gebruiken wand er woerd niks aan gegeven en ten tweede er staat geen code op deze tegoed bon ik word ook steeds van het kastje naar het muurtje gestuurt wat een slechte service .wel geld onvangen maar als je je geld terug vraagt omdat het niet werkt kan je je geld niet terug krijgen ik bestel daar nooid meer iets

Als deze zaak opgelost is en ik mijn geld terug heb ontvangen of als ik weet hoe ik deze tegoed bond kan gebruiken bij hartwar.nl

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hardware.nl over deze klacht.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Hardware.nl in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hardware.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hardware.nl

Heeft op 17 augustus 2015 om 09:47 geantwoord

De waardebon is altijd bruikbaar u kunt deze op onze website gebruiken of ons een mail sturen om deze te gebruiken

Alle klachten die gemeld zijn door elvison