Klacht: Harde stukken in de shag en niet reageren op klachten.

op 27 februari 2020 over Heupink & Bloemen Tabak BV in de categorie Tabaksbedrijf

Advies voor nieuwe klachten.
Google op heupink-bloemen en zie aan de rechterkant de website.
Geef daar uw Google review want hier reageren ze toch niet,

Geachte heer, mevrouw,
ik heb een eenvoudige vraag.
Ik ben al jaren een Ruba roker en de laatste tijd zitten er veel harde stukken in.
Nu zie ik op klacht.nl dat er heel veel klachten zijn de laatste tijd.
Er staan er honderden open maar u reageert helemaal niet op deze mensen.
Op uw site staat: Elke stap in het productieproces wordt door ons Reseach Development team nauwkeurig in de gaten gehouden volgens de laatste techniek zodat wij kwaliteit kunnen garanderen.
De kwaliteit is op dit moment ver te zoeken.
Ook wat service betreft naar de rokers toe met het oplossen of beantwoorden van klachten is ver te zoeken.
Bent u als bedrijf nog iets van plan om daar wat verbetering in te brengen?
Of gaat deze klacht ook op de grote hoop?

Klachten oplossen en mensen serieus nemen.
Geen takken meer in de shag!

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Heupink & Bloemen Tabak BV

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Heupink & Bloemen Tabak BV nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht puriot

6 maanden geleden - Ik kreeg het volgende antwoord. Bedankt voor uw positieve toon. Klachten.nl bericht ons niet over klachten en eea wordt dus ook niet opgevolgd. Het is slechts een uitlaatklep voor mensen. Als klachten bij ons binnen komen worden ze altijd in behandeling genomen. Ruba is een private label. U kunt uw klacht dan ook het beste voorleggen bij de winkelier waar u klant bent. Na de TT wetgeving kunnen we u als fabrikant helaas niet meer efficient verder helpen. Mocht u geen gehoor vinden dat ontvangen we graag het pakje met inhoud en zullen we tzt een vertegenwoordiger naar de betreffende winkel sturen.Je moet dus naar de winkel en krijgt geen gehoor bij de fabrikant....Raar. En ook klacht.nl is er alleen voor je ei kwijt te raken.

Alle klachten die gemeld zijn door puriot