Klacht: Harbour suites antwerpen Guldenberg 1, 2000 Antwerpen, Antwerpen Centrum, 2000 Antwerpen

op 13 juni 2016 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

Geachte heer/mevrouw,

Voor een werkweekend hebben wij Harbour suites Antwerpen geboekt. Op de site staat duidelijk Uitstekend WIFI, gratis WIFI. Toen we daar aankwamen en contant moesten betalen gaf de dochter (jessica) van de verhuurder aan dat ze ons de WIFI code zou sms-en. Ik gaf aan dat we het zo wel nodig hebben ivm werk. Geen probleem zei ze, ze zou het nummer zsm smsen.

Na een uur gewacht te hebben en nog steeds geen sms te hebben ontvangen hebben we haar meerdere keren gebeld en berichten gestuurd. Maar we ontvingen geen reactie.

We hebben toen het andere nummer gebeld, van de verhuurder haar vader. We gaven aan dat we met spoed de WIFI code wilde ivm ons werkweekend. Hij deed ronduit onbeschoft en zei dat we ons niet moesten aanstellen. Nogmaals gaven we aan dat we het nodig hebben omdat we moesten werken en er op de site stond uitstekend WIFI. Hij zei toen dat er een storing was en dat de WIFI het niet deed.

We waren er echt niet blij mee en wilde een oplossing. Hij gaf aan dat we ons geld terug konden krijgen en dan maar ergens anders moesten gaan verblijven. We wilde daar gebruik van maken want een weekend zonder WIFI konden we niet veroorloven. We hadden 149,- euro betaald en niet een goedkoop hostel. Maar de stemming veranderde toen we akkoord gingen. Hij werd boos, begon te schreeuwen en te schelden dat we ondankbaar waren en hij hing op. We werden er bang van want hij ging echt tekeer, we hebben daarna nog 2 uur gewacht omdat we niet meer wisten of hij nu zou langskomen of niet en omdat we ook bang waren. We hebben daarna meerdere keren teruggebeld en smsjes gestuurd maar we kregen geen reactie. Naast de WIFI deed ook de TV het niet.

Uiteindelijk moesten we ergens in de stad met onze ipads werken. Erg oncomfortabel en met lawaai en alles konden we amper werken.
We zijn zondag vroeg naar Nederland gegaan omdat we alsnog moesten werken. Dit alles heeft ons hele weekend verpest.

Daarnaast hebben we met alle smsjes en telefoontjes ook nog onnodig kosten gemaakt.

U begrijpt dat wat een leuk werkweekend moest worden een drama is geworden.

We hopen op een passende oplossing.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over booking.com

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over booking.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door weescorrect2016