Klacht: Hans Anders komt zijn afspraken niet na, en blijft in gebreke met betaling.

op 21 juni 2016 over Hans Anders in de categorie Opticïens en brillen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De betaling naar de zorgverzekeraar is nog steeds niet gecrediteerd. Zo ga je toch niet met je klanten om. Zeer slechte kwaliteit en een zeer slechte kwaliteit.Wat mij erg opvalt is dat ze alles buiten zichzelf neer leggen.

Onderstaande mail komt van H.A.
Beste mevrouw Pluijm?

Naar aanleiding van uw klacht is er met u besproken dat u het bedrag van uw laatste 2 orders van ons retour ontvangt. Het betreft een bedrag van €208.10.

Echter u heeft € 105,50 betaald heeft voor deze 2 orders en er is € 102,60 door de zorgverzekeraar vergoed.

U ontvangt dus € 105,50 van ons retour en de declaratie van € 102,60 zal worden gecrediteerd bij de zorgverzekeraar.

Met vriendelijke groet,

Suzanne van Eeuwijk

Gewenste Oplossing:

Als ze het bedrag crediteren naar mijn zorgverzekering zoals in april is afgesproken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hans Anders over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Hans Anders in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hans Anders een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hans Anders

Heeft op 21 juni 2016 om 08:35 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw van der Pluijm,
Ik heb contact opgenomen met de vestiging. Er is inderdaad wat fout gegaan bij de terugdraaien van de declaratie bij uw zorgverzekeraar. Onze excuses hiervoor. Dit gaan we nu opgelost. Wij gaan uw zorgverzekeraar inlichten dat deze order geannuleerd is zodat de declaratie wordt terug gedraaid. Ik verwacht dat dit binnen een maand verwerkte is.

Met vriendelijke groet,
Hans Anders Klantenservice

Bericht van Hans Anders

6 maanden geleden - Beste mevrouw Van der Pluijm, Helaas lukt het crediteren niet bij de zorgverzekeraar omdat de order van te lang geleden is. Daarom zullen wij het bedrag contant aan u terug geven. De winkel gaat uw man een bericht sturen op zijn mobiele telefoonnummer dit nummer is bij de vestigingsmanager bekend zodat we dit verder kunnen regelen. Mocht u nog vragen hebben dan hoor ik dat graag. Met vriendelijke groet, Hans Anders Klantenservice

Heeft op 21 juni 2016 om 10:49 geantwoord

Ik kan pas akkoord gaan , als ik daadwerkelijk het bedrag in bezit heb.Ik vind het spijtig dat ik er zelf achter moet komen dat HA het niet geregeld had met de zorgverzekeraar.Bijzonder jammer dat ze op die vestiging fout na fout maken.Daarbij vraag ik mij af wat mijn man er mee te maken heeft. Maar goed ik wacht af. En zal op deze pagina berichten of dit dan wel goed is gegaan.

Alle klachten die gemeld zijn door A van der Pluijm