Klacht: Hans Anders is werkelijk anders

op 15 juli 2012 over Hans Anders in de categorie Opticïens en brillen

Okai, voor de eerste keer een bril van Hans Anders en dat gaat direct mis, glazen staan verkeerd in de bril. Regelmatig terug maar wordt afgepoeierd. Als mijn man een bril op laat meten in een ander filiaal wordt deze wel goed opgemeten en geen klachten . Als ik een brief stuur naar de klantenservice wordt ik uitgenodigt in het filiaal waar het mis ging met mijn bril.De opticien die uw bril toen heeft gemeten deugde niet zo verteld de bedrijfsleidster? Variofocus moet u nemen mevrouw , juist ja..Vervolgens als ik de bril ophaal vervormt alles , maar dit is altijd zo? U moet er aan wennen? Paar maanden later afspraak oogarts en neuroloog vanwege de hoofdpijn. Smijt die bril maar weg verteld de oogarts, die meting klopt niet? Vervolgens naar een andere opticien en die meet indentiek aan de oogarts.
Weer klantenservice een brief gestuurd en wederom wordt ik uitgenodigt..

Afgelopen dinsdag met bril en zonnebril terug geweest Volgens de mevrouw die mij hielp was de bril uitstekend? Zij heeft hem enigszins verbogen en overblufte door aan te geven : Met Meniere kun je geen ogen opmeten. Meniere wordt mede veroorzaakt door de geweldige bril van Hans Anders verkeerde meting..migraineachtige hoofdpijn door de bril..dit heb ik de verkoopster uitgelegd. U kunt niet tegen variofocus? Zo verteld zij en overtuigd van hun eigen kunnen ..wederom heb ik een van de metingen overlegd van een andere opticien, maar bij mij valt het niet te meten? Vreemd dat oogarts en andere opticiens allemaal precies hetzelfde meten behalve bij deze Hans Anders.

Hans Anders nam niet eens de moeite te meten. Ze leerde de “bedrijfsleidster die er stond : Hoe poeier je een klant af.

Voor mij is Hans Anders echt anders..overbluffen en wegsturen. Vertellen dat mijn ogen niet geschikt zijn voor variofocus enz..

Dank je wel voor deze verkoperstruc !!! Hans Anders is echt anders !!!!!

Op juiste wijze een bril opmeten en maken ! Anders geld terug van beide brillen.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Hans Anders in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hans Anders een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hans Anders

Heeft op 20 juli 2012 om 14:09 geantwoord

klacht opgelost

Alle klachten die gemeld zijn door Nooit meer hans anders