Klacht: Hans Anders is de afspraak alweer niet nagekomen

op 09 mei 2016 over Hans Anders in de categorie Opticïens en brillen

Ik heb al eerder een klacht hier gemeld dat de Hans Anders in Hoogvliet dus nalatig is om het zo maar uit te drukken. Ik had dus 15 april een bril gekozen en 26 april werd ie verwacht. Maar dat werd ook vertraagd en daar ben ik niet over geinformeerd. Ik moest er zelf achteraan. Als je ze belt bellen ze niet terug. De Hans Anders heeft pas iets laten weten nadat deze klacht is doorgestuurd naar ze. Toen hebben ze gebeld en gezegd dat ze de klacht hebben gelezen.
Ik ben diegene dankbaar die dit heeft doorgestuurd naar de Hans Anders. Want anders hadden ze het maar zo gelaten.

Ik kon dus gister de bril gaan halen maar ben dus helemaal voor niets geweest want de bril was er nog steeds niet. Er was een vriendelijke jongen die ging helpen maar hij had een vervelende collega die mij komt vertellen dat het hun fout niet is en dat ze dit niet uit haar duim zuigt.

Ik ben teleurgesteld en ik vind dat ze een hele slechte service bieden. Excuses hebben ze ook niet aangeboden. Ik zou naar het buitenland gaan voor mijn werk maar dat heb ik dus ook moeten uitstellen omdat ik die bril nodig heb.

Ik ben samen met mijn moeder met de bus en metro heen en terug voor niks gegaan. Wij wonen in Rozenburg. Ik verwacht declaratiekosten daarvan. Ik verwacht ook een excuses. Ik ben helemaal voor niets naar Hoogvliet gegaan. Ik hoorde al in het buitenland te zijn maar ik wacht hier nog op een bril.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hans Anders over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Hans Anders in behandeling genomen

Bericht van Hans Anders

1 jaar geleden - Beste mevrouw Jahani, Ik vind het vervelend dat de bril nog niet voor u binnen was gekomen in de vestiging in Hoogvliet. Ik heb de klacht heropend met het verzoek of de verantwoordelijke met u hier contact over op wil nemen. Met vriendelijke groet, Hans Anders Klantenservice

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hans Anders een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hans Anders

Heeft op 09 mei 2016 om 13:07 geantwoord

Beste mevrouw Jahani,

Er is door de verantwoordelijke van de vestiging met u contact opgenomen.

Door ons is alles er aan gedaan maar alles is niet goed u heeft last van vertekening bij een enkelvoudige bril, sterkte is meerdere keren gecontroleerd en kwam telkens het zelfde uit. Van het restant is een retour betaling gemaakt en deze is opgestuurd.

Hans Anders Klantenservice

Heeft op 09 mei 2016 om 13:29 geantwoord

Wat verzinnen jullie nu?
Ik heb daar helemaal geen last van en mijn sterkte is 1 keer gecontroleerd. Kunnen jullie niets beters verzinnen?

Mijn bril is veelstelaat binnen en ik ben voor niets bij jullie geweest. Dit is jullie antwoord daarop? Klopt voor geen meter.

Lezen jullie maar eerst goed boven mijn verhaal en dan moeten jullie mij een antwoord geven.

Slechte service van de Hans Anders in Hoogvliet. Helaas is de klantenservice ook niet beter.

Alle klachten die gemeld zijn door cherr2393