Klacht: Hans anders geeft niet de service en denkt niet mee

Manusderolleman op 28 augustus 2021 over Hans Anders in de categorie Opticïens en brillen

September 2020 een nieuwe bril uitgezocht, november 2020 werd staar geconstateerd, ben eraan geholpen echter Hans Anders wil me niet tegemoet komen.met nieuwe glazen Vanwege hun doordachte voorwaarden
Ben jaren een klant dan mag je verwachten dat zo groot bedrijf meedenkt en je tegemoet komt omdat ik naar 2 maand van mijn nieuwe bril gebruik kon maken.
Ik raad iedereen aan om Hans Anders link te laten liggen.
Hans Anders alleen hun Service is anders

Dat Hans Anders me alsnog tegemoet komt.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hans Anders over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Hans Anders in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hans Anders een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hans Anders

Heeft op 28 augustus 2021 om 09:37 geantwoord

Beste meneer Zegeling, wat vervelend voor u dat u maar zo kort van uw bril gebruik heeft kunnen maken. U beroept zich in dezen op onze 5 zekerheden. U geeft aan dat bij een veranderde dioptrie van 0.75 of meer, u recht heeft op nieuwe glazen. Het is echter zo dat dit niet geldt als de dioptrie door medisch ingrijpen veranderd is. De voorwaarden zijn te vinden op https://www.hansanders.nl/service/garanties/.
Derhalve kunnen we niet aan uw verzoek voor nieuwe glazen tegemoet komen. Het spijt me dat ik u niet anders kan berichten.
Dianne
Hans Anders Webcare

Manusderolleman

Heeft op 28 augustus 2021 om 09:42 geantwoord

Ik zie dit als oplichterij, goed als ik al een jaar mijn bril had!! maar 2,5 maand is heel wat anders .
Ben naar een andere opticien gegaan en heb dat probleem voorgelegd en heb een bril gekregen tegen een zeer gereduceerde prijs.Ja Hans Anders jullie hadden daar een voorbeeld aan kunnen nemen. Mij ziet u niet weer

Alle klachten die gemeld zijn door Manusderolleman