Klacht: Handvaten stuk van de curver wasmand (ergo)

op 29 januari 2014 over Curver plastics in de categorie Internetshops - Huishoudelijke artikelen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Door goede ervaringen met deze wasmand hebben we deze gekocht ipv een goedkoper exemplaar.
Net zoals te lezen is bij een andere klacht, is ook bij ons de pas aangeschafte wasmand stuk gegaan bij de handvaten. Deze zijn afgebroken.

We vervoeren uiteraard alleen onze was van de badkamer naar zolder. Hoe dit gekomen is, is een groot raadsel.
We vinden dit heel vervelend, want we waren zo tevreden met onze oude wasmand.

Ook hebben we een mail gestuurd naar curver, maar hier hebben we nog geen antwoord op gekregen.

Gewenste Oplossing:

Vervanging van het product.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Curver plastics over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb Curver plastics een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

Curver plastics

Heeft op 17 april 2014 om 09:46 geantwoord

Geboden Oplossing:

Wij hebben de consument op 04-03-2014 per mail aangeboden een nieuwe wasmand te versturen. Wij hebben tot op heden nog niets vernomen of de consument hiermee akkoord gaat.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Curver plastics in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Curver plastics een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Moniek1981