Klacht: Handvat afgebroken stofzuiger Philips

op 16 december 2017 over Philips in de categorie Electronica Merken

Omdat het inmiddels de tweede keer is dat dit bij ons gebeurd bij onze stofzuiger (fc9161 performer)… maar eens op internet gaan kijken… want dit moet toch echt niet kunnen! Tref hier zojuist ook bij anderen vergelijkbare klachten over het handvat van deze stofzuiger. De eerste keer hebben we het zelf vervangen met een nieuw origineel Philips handvat…maar zojuist breekt het wederom af….net terwijl je op de trap staat te stofzuigen! Met als gevolg…. dat de stofzuiger 3 meter omlaag valt over de trap en tegen de muur. Met alle schade die daarbij komt… en een afgebroken handvat / losgekomen wiel van de stofzuiger (die niet meer blijft zitten).

Als Philips onderzoek doet naar deze terugkomende klacht op dit model stofzuiger en op passende wijze tegemoetkomt in de reparatie van stofzuiger of een soortgelijk model kan leveren. De schade aan trap en muren kunnen we helaas niet herstellen, maar het is wel vervelend en zicht ontsierend.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Philips

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Philips nog niet in behandeling is genomen.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door JW 1981