Klacht: 4x Smart Fast Airco Pro besteld gehad 179,80€

[email protected] op 18 november 2019 over handigeairco.nl in de categorie Internetshops - Algemeen

Beste ik heb in july 4x Smart Airco Pro besteld gehad via bankkontact betaald bedrag van 179,80€ tot vandaag 16 November nog niets mogen ontvangen ook nog geen geld terug gekregen .

Ik heb herhaalde malen mail gestuurd maar nu krijg ik al geen antwoord meer van hun de enige terug mail als antwoord heb ik gekregen deze Goedendag Karina,

bedankt voor uw bericht. Helaas hebben wij geen invloed op het exacte aflevermoment. In sommige gevallen zijn er een paar werkdagen bovenop de indicatie van track en trace bijgekomen. In extreme gevallen is de levertijd uitgelopen tot 1,5e maand, dit betreurt ons ook en we hebben onze leverancier hierop aangesproken. Helaas kunnen we er nu niets aan doen. Mocht het de 1,5e maand passeren zoeken wij uiteraard een passende oplossing. Onze excuses voor het ongemak.

Het is nu al 4 maand verder en ze doen niets terug is dit allemaal normaal ? is een firma uit China en die gebruiken mail van NL

Ik zou graag mijnj centjes terug hebben of dat ze de airco’s versturen
Wie kan mij hierin helpen aub ?

Mvg

ik zou tevreden zijn mocht dit opgelost worden en hopelijk dit jaar nog

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over handigeairco.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over handigeairco.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]