Mijn Klacht:
Ik koop bij de Albert Heijn een bus blauwe LM van 13 euro. Grote bus en ik maak t thuis open en het is voor de helft gevuld. Dit is gezichtsbedrog en erg misleidend. Wat kunt u voor mij betekenen. Want ik verwacht bij een grote dat deze voor 90%gevuld zou zijn.
Vriendelijke groet,
Bianca Koelewijn
Gewenste Oplossing:
Als ik een betere gevulde bus toegestuurd krijg. En dat jullie voortaan de bussen kleiner maken na inhoud.

