Klacht: Half werkende S6

op 10 oktober 2017 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Sinds de laatste update van mijn Samsung S6 verschijnt er on de paar seconden een pop-up: IMS service is gestopt. Feit is bekend, maar duurt veel te lang voordat er een oplossing is. De oplossing die ik aangereikt heb gekregen is: telefoon back up maken, terug naar fabrieksinstellingen, en back up terugzetten. Als cyber-analfabeet mier ik daarvoor iemand inschakelen. Ik kan ook wachten tot er een nieuwe update komt. (waarschijnlijk met Sint Juttemis?)

Gewenste Oplossing:

Als mijn telefoon weer naar behoren werkt, en op korte termijn een oplossing geboden wordt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door JJHM Wevers