Klacht: Miscommunicatie binnen bedrijf

Froent op 19 juli 2023 over HA Installaties B.V. in de categorie Algemeen

Telefonisch heb ik uitleg gegeven over onze 2 toiletten, reden na doorspoelen bleven ze doorlopen/ spoelen. Het betreffende bedrijf zou repareren dezelfde dag als ik via internet bankieren direct kon betalen….voorrijd kosten €35,00
Er zou een monteur komen , een uur te laat , deze meneer zegt waar is de verstopping.
Ik reageer verbaasd….er is geen verstopping ik heb duidelijk via de telefoon aangegeven dat het toilet blijft doorspoelen na een doortrekbeurd.
Nou ik kom alleen maar voor een verstopping.
Ik heb hem het defecte toilet laten zien…beweerd hij nog dat het toilet boven verstopt is. ( Een dag erna ander bedrijf gehad deze zei er is hier nergens een verstopping de floter is kapot )
De monteur van boven genoemd bedrijf als nog op 5 juli gevraagd te repareren…hij weigerde omdat hij voor een verstopping kwam.
Wij hebben de voorrijkosten geweigerd want zijn bezoek en opdracht waren niet volgens afspraak.
Dan komt er wel een incassobureau zei hij.
Direct s avonds gebeld met betreffend bedrijf , deze hadden al van de monteur het verhaal gehoord, ik was boos de gene die de telefoon aan nam gaf toe dat er een miscommunicatie binnen het bedrijf was en wij geen voorrijkosten hoefden te betalen.
Nu 18 juli krijgen wij per post een eerste herinnering van dit bedrijf voor €42,35 aan voorrijkosten.
Ik heb net weer gebeld maar dit bedrijf houd zich nu van de domme en meld mij dat ze wel meer hebben te doen vandaag dan het uitzoeken hoe deze zaak in elkaar steekt.
Ik wordt steeds onderbroken in mijn verhaal als ik dit wil uitleggen doet hij net of hij er niks van weet….maar deze meneer had ik op 5 juli ook aan de telefoon en melde toen mevr u hoeft niks te betalen monteur heeft mij niet goed begrepen wat zijn opdracht was

Er is nog geen oplossing alleen maar meer verwarring

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HA Installaties B.V.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HA Installaties B.V. nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Froent