Klacht: Ik ook opgelicht en geen oplossing

sparker72 op 03 juni 2024 over HA Installaties B.V. in de categorie Algemeen

Deze meneer kwam ook bij mij met een verhaal van 80 euro per meter spiraal, ik dacht al wat is dit voor onzin, ik had al 125.- voorrijkosten afgesproken en na 1,5 uur de verstopping niet verholpen te hebben heeft hij het toilet niet goed teruggeplaatst, vandaar dat er nu water uit de wand van mijn zwevende toilet lekt, ik heb nu een aantal krassen op de vloer omdat er geen handdoeken of iets dergelijks zijn gebruikt (ik heb er wel 3 gegeven) torenhoge rekening van 1500.- en ik kan mijn toilet nog steeds niet gebruiken. De gemeente ontdekte een dag later dat de verstopping buiten het huis onder het trottoir zat, dus heb ik de rekening opgestuurd in de hoop dat dit gedekt zou worden. Nu moet ik mijn eigen loodgieter laten komen om het toilet te verwijderen en (hopelijk) gewoon goed terug te plaatsen.

De helft van mijn kosten terug.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HA Installaties B.V.

Reactie van de melder van de klacht sparker72

2 weken geleden - Was ik maar niet in paniek geraakt van mijn overstromend WC, had ik meer tijd genomen maar goed.. is een harde les dat er zulke mensen nog rondlopen de boel blijven oplichten. What goes around, comes around zou ik zeggen.

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HA Installaties B.V. nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door sparker72