Klacht: Komt Veel te vroeg aan op halte

Tigrie Bana op 15 juli 2023 over GVB in de categorie Openbaar Vervoer

De bus 18 halte hoofdweg Amsterdam righting louweshoek komt 6 minuten te vroeg bij de halte en zelfs de tijd display bij de halte geeft aan Dat het nog 6min duurt voordat hij komt maar we zien de bus gewoon wegrijden 6min te vroeg en de eerst volgende rijd pas 20 min later. Ik heb nog gecontroleerd via ov reisplanner of er iets over gemeld is en zelfs daar staat dat hij nog onderweg is terwijl die gewoon wegrijd het is ook niet de eerste keer dat deze bus zich niet houd aan de tijden.

Dat er structureel gecontroleerd word op deze specifieke buslijn dat ze niet vele minuten te vroeg vertrekken want het gebeurd bijna dagelijks. Ik heb er nooit melding van gemaakt maar ik Ben het nu zat. Ik heb liever dat ze laat vertrekken want dat kan altijd gebeurden door drukte op de weg. Maar structureel 5 a 6 minuten te vroeg wegrijden bij een halte dat kan echt niet en het word ook niet gemeld op de tijden display bij de halte en ook niet op de gvb website want dan had je er rekening mee kunnen houden om eerder uit huis te gaan maar de tijden blijven gewoon staan zonder vermelding dat de bus structureel vele minuten eerder wegrijd van een halte

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over GVB

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over GVB nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Tigrie Bana