Klacht: stem in de metro

Henk Karg op 22 juni 2023 over GVB amsterdam in de categorie Vervoersbedrijven

Ik heb misschien een unieke en wel rare klacht, maar ik heb er elke keer mee te maken als ik in de metro zit. Op weg naar huis stap ik uit op het Noorderpark in Amsterdam. De stem die de halte aangeeft, is mijn ergernis. De stem spreekt namelijk absoluut geen ABN en heeft zelfs een spraakgebrek. Elke keer als ik hoor dat hij aankondigt dat er overgestapt kan worden naar lijn vierendettig en lijn vijfendettig, vraag ik me af hoe het mogelijk is dat iemand met zo’n spraakgebrek de aankondigingen doet voor het GVB Amsterdam. De man spreekt de letter R in zijn geheel niet uit.
Ik weet dat het heel veel geld kost om iemand de informatie te laten inspreken en dat het nog meer geld zou kosten om dat opnieuw te doen, maar dan in correct ABN. U hoeft daarom niks met mijn klacht te doen, maar een reactie zou ik wel op prijs stellen.

Ik zou een reactie op prijs stellen.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over GVB amsterdam

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over GVB amsterdam nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Henk Karg