Klacht: Buschauffeur bus 21 Geuzenbeld (1919)

Maney op 10 oktober 2022 over GVB amsterdam in de categorie Vervoersbedrijven

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik vraag met een hele vriendelijke en nette toon hi! Gaat uw bus naar ……, en ik krijg eeb zeer onvriendelijke blik van deze chauffeuze die blijkbaar met geen enkele been uit bed is gestapt. Is het besturen van een bus geen dienstverlenende baan en zou die chauffeur mij juist njet vriendelijk en enorm vrolijk te woord moeten staan? Ze deed zo overigens ook tegen andere passagiers. Lijkt mij een vreselijk begin van haar week.

Gewenste Oplossing:

Ontslaan of jullie chauffeurs een cursus gastvrijheid geven, zeker op de maandag ochtend. Tijdstip 08:02

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over GVB amsterdam

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over GVB amsterdam nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Maney