Klacht: GSM veertien dagen hoge kosten

op 01 juli 2016 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Woensdag 1/6/2016 kocht ik bij mediamarkt (Schoten) een gsm, liquid z530 WH+Sim, serienr. 352794072700323, art.nr.39101522819.
De verkoper aldaar stak de batterij erin, eenmaal thuis laten opladen. Zaterdag (4/6) proberen op te starten, lukte niet, terug naar winkel (al redelijk laat want werk op zaterdag) terug thuis weer uitgevallen. eerstvolgende dag dat ik terugkon was woensdag 8/6. Naar afd. gsm, batterij trekt schuin, gestuurd naar dienst na verkoop, er is niks aan gsm, mannen kennen er niks van was het antwoord. Verkoper opgestart gekregen, nog geen halve dag later terug uit. Eerstvolgende vrije dag woensdag 15/6 terug naar winkel. Dan hebben ze hem ingehouden, we zullen hem eens laten nakijken. Dinsdag 28/6 berichtje de kosten zijn 84,98 euro voor een pas gekochte gsm van 129euro die dan nog niet operationeel was geweest.(1 of 2 berichtjes gekregen + 1 tel.) Woensdag 29/6 terug naar winkel, nog geen gsm. Ik kreeg te horen wat er allemaal aan was (ongelooflijk), een nieuwe gsm, is mij echt kapot verkocht. Er werd gezegd dat het mijn schuld was, hij had in mijn achterzak gestoken (heb ik niet) en zo is hij kapot gegaan. Met de vraag of hij niet in de winkel (met af te leveren) is kapot gegaan, kon niet want hij word altijd onmiddellijk in een doosje verpakt, leugens want het was verschikkelijk druk (1 uur moeten aanschuiven), gsm werd gewoon opzij van de balie gelegd, en er werd een volgende klant geholpen. Wanneer ik de gsm had laten vallen of dergelijke begrijp ik het, maar nu, ik kwam naar de winkel voor een goede gsm,en ik krijg er een dat stuk is. Het is ondertussen 1 maand geleden en heb nog altijd geen gsm maar heb wel 129euro betaald voor niks.
Hopende op een gunstig advies,

Ze hadden mij bij mediamarkt de eerste keer al een ander toestel moeten geven en anders dit zonder kosten laten maken.

Alle klachten die gemeld zijn door ninke