Klacht: Gsm samung

op 01 februari 2014 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Beste,
op 3 januari 2014 heb ik mij een nieuwe gsm gekocht, bij het installeren van deze gsm bleek dat de woordenboek van de sms-berichten Franstalig stond terwijl er als invoertaal Nederlands is aangeduid. In de winkel (14/01/2014) zelf werd reeds een systeemherstel uitgevoerd maar dit deed niets uit, dus werd de gsm opgestuurd voor controle. Op 01/02/2014 werd de gsm terug geleverd in de winkel, maar toen we de gsm opstartten, bleek het probleem er nog steeds te zijn dus wordt de gsm opnieuw opgestuurd.
Als beschrijving van de uitgevoerde herstelling gaf samsung: “Bepaalde applicaties kunnen de correcte werking van u toestel beïnvloeden.” Doch werden er geen applicaties buiten die van Samsung zelf geïnstalleerd op de gsm, dus ligt het probleem wel degelijk intern bij Samsung zelf.

Indien ik blijkbaar binnen de week terug zou gegaan zijn met mijn gsm, kreeg ik onmiddellijk een nieuwe, maar aangezien ik nu enkele dagen later pas ben terug gegaan naar de winkel, moet ik mijn gsm meer binnen geven dan ik heb al heb gehad. Mijn voorstel: nieuwe gsm of geld terug want blijkbaar weet Samsung zelf niet wat het probleem is.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Samsung in behandeling genomen

Samsung

Heeft op 05 februari 2014 om 12:44 geantwoord

Geachte heer/mevrouw D_M,

Wij betreuren wat u ervaart met uw Smartphone.

Wij kunnen echter uw verzoek om een nieuwe toestel of het aankoopbedrag terug geven niet honoreren.

Wij adviseren u om met uw toestel langs te gaan bij een van onze Mobile Service Punten. Uw toestel kan hier op een aantal punten nagekeken worden, waaronder de software. Indien u hier niet verder geholpen kan worden, dan zal uw toestel opgestuurd worden ter reparatie.

Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groeten,

Imran
Samsung WebCare

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Samsung een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door D_M