Mijn Klacht:
Inmiddels is het nu al een maand geleden, waar tot op heden nog steeds geen oplossing voor is. Voor de Groupon bij Art rijschool, 14 motorrijlessen, heb ik op 10 mei mijn groupon ingewisseld voor mijn eerste rijles. Helaas had ik geen fijne ervaring: ik voelde mij onveilig, alles was zeer onprofessioneel en daarmee ver onder de verwachtingen die je op z’n minst kan verwachten.
Kortom, een hele nare ervaring dus. Ik verwacht niet een 5 sterren ervaring, maar dit was wel echt verschrikkelijk. Ik zie het daarom dus ook echt niet zitten om ook maar 1 les voort te zetten bij die rijschool.
2 weken geleden sprak ik een medewerker telefonisch van Groupon en zij bood mij een passende oplossing aan door het aantal lessen – de gebruikte rijles terug te betalen op mijn bankrekening. Dus 14 lessen – 1 les. Ik moest daarvoor het bewijs van rijlesdocument per mail toesturen en daarbij mijn bankgegevens. Dit heb ik gedaan en tot op heden iedere keer iemand anders bij Groupon gesproken die het vervolgens zou gaan uitzoeken. Van kastje naar muurtje en weer terug. Uiteindelijk kreeg ik te horen dat ik zelf maar contact op moest nemen met de rijschool. Dat vind ik echt niet correct en een slechte zaak van Groupon. Graag een passende oplossing Z.S.M.
Gewenste Oplossing:
Het bedrag van de groupon - 1 rijles terug uitbetalen, zoals al eerder werd voorgesteld vanuit Groupon
