Klacht: Naar failliet hotel gestuurd, vanaf okt 2016 geen oplossing voor klacht

user-208013 op 31 mei 2017 over Groupon in de categorie Coupon Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Groupon neemt mijn klacht niet serieus. Wij zijn met 4 personen in oktober 2016 naar een failliet hotel gestuurd waarvan Groupon op de hoogte was en waarnaar ze tot begin dit jaar aan toe mensen naartoe blijven sturen.
Mailwisseling:
Op 10 okt 2016 krijgen we van Groupon bericht dat de hotel vouchers niet in Den Eifel gebruikt kunnen worden maar in Hotel Den Halder van dezelfde eigenaar. Op 15 oktober 2016 hebben wij daar een reservering staan. Bij aankomst blijkt het hotel al 3 weken geleden leeg gehaald te zijn door de politie (hennep) en is de eigenaar van het pand dit aan het opknappen. Zij hadden toen direct Groupon geinformeerd dat de hoteleigenaar Den Halder niet meer heeft (sept 2016) omdat er steeds mensen met een reservering op hun stoep stonden. Groupon was dus op de hoogte maar mailt op 13 oktober dat de naar (het reeds ontruimde) Den Halder moeten.
Wij komen van ver en dus voor niets en moeten onverhoopt een andere lokatie zoeken om te overnachten plus we hebben kosten gemaakt (hotel, parkeren, benzine). Dan volgt het contact met Groupon:
16-10-2016: Ik dien de klacht in bij Groupon en vraag naar vergoeding vouchers en kosten
16-10 Xiomara van Groupon reageert en vraagt meer info
17-10 ik onderbouw de klacht en lever alle stukken (reservering, communicatie Groupon, rekeningen) aan
19-10 ik mail een herinnering of alles in goede orde is ontvangen
24-10 antwoordt van Groupon, met uw voucher voor hotel D’n Eifel kunt u terecht in hotel Den Halder (???)
24-10 ik reageer dat ze me niet begrijpen en de gemailde stukken moeten lezen
9-11 ik reageer door een herinnering te mailen
16-11 Groupon stuurt een standaard antwoord
18-11 ik mail nogmaals waarom ik naar een failliet hotel ben gestuurd en wat de oplossing is
6-12 ik vraag wederom om een oplossing
10-12 Reactie Groupon Mohamed, de vouchers zijn vergoed
11-12 ik vraag naar een oplossing voor de overige kosten
20-12 Groupon Sharita ontvangstbevestiging vraagt (WEER) om de stukken
20-12 ik mail wederom alle bijlagen
21-12 Sharita zet de klacht uit binnen Groupon bij de persoon die waarover gaat
17-01 ik vraag wat er met mijn klacht is gedaan en bij wie ik moet zijn
18-01 ik ontvang een vreemde niet toepasselijke reactie. van Ozlem, dat ik terecht kan in Hotel Den Halder (???) Niet dus.
18-01 ik mail dat ze de eerdere mails door moeten lezen voor er een reactie gegeven wordt die nergens op slaat. Den Halder is failliet, Groupon blijft ernaar verwijzen.
27-01 ik mail wat de stand van zaken is en dat ik niets meer van Groupon verneem, vraag naar welke klachtenregeling er is
6-3 ik mail dat ik niets van Groupon verneem en ontvang zo’n standaard ontvangsmail.

Blijkbaar wordt er niet meer op mijn mails gereageerd en worden eerdere stukken niet gelezen voor er een onzin antwoord wordt gemaild.

Gewenste Oplossing:

Ik verlang een onkostenvergoeding voor gemaakte kosten voor een ander hotel, benzinekosten, parkeerkosten die nooit gemaakt zouden zijn als Groupon ons had laten weten dat Den Halder failliet was. Hiervan waren zij op de hoogte en ze blijven naar dit hotel verwijzen. Ik verlang excuses dat de klacht niet serieus in behandeling is genomen en dat onwetende en onkundige mensen blijkbaar mails beantwoorden zonder enige verdieping in de achtergond van een klacht.
Hotel Atlas E 149,- (4 personen)
Benzine 344 x 0.19 E 65.36 parkeerkosten E 15,-. Totaal E 229.36. Een rentvergoeding zou na 16 maanden redelijk zijn.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Groupon

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Groupon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door