Klacht: GROUPON Center Parcs aanbieding

klachtgrouponovercenterparcsaaanbieding op 02 juni 2017 over Groupon in de categorie Coupon Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op GROUPON stond duidelijk omschreven: Een aanbieding van 179 euro, voor: Midweek 5 dagen, 4 nachten of weekend 3 nachten voor maximaal 4 personen.

D.t.v. het niet kunnen reserveren op Centerparcs, contact opgenomen met de klantenservice van GROUPON. Medewerker was in de veronderstelling dat het een waardebon betrof. Na zijn leidinggevende hierover te hebben gesproken, gaf hij aan dat wij hier waarschijnlijk minder dan 179 euro voor hadden betaald. Toen wij duidelijk maakte dat dit niet geval was, begreep meneer eindelijk dat dit geen waardebon, maar een aanbieding betrof.

De klantenservice medewerker heeft toen al onze gegevens en de voucher ingevuld. Vervolgens toch geïnstrueerd, op de normale wijze bij Centerparcs te reserveren.
*We zouden dan niet meteen hoeven te betalen.
**Vervolgens zouden we dan weer contact moeten opnemen met de klantenservice.
***Klantenservice zou dit dan in orde maken.

Blijkt dat je op Centerparcs wel eerst moet betalen..

WEER contact opgenomen met de klantenservice van GROUPON en ene Josua heeft per ongeluk de GROUPON verwijderd uit ons account.

Inmiddels het voucher nummer en internetbetaling doorgestuurd.

Concreet: De aanbieding wordt gehanteerd als een kadokaart. Dit is absoluut NIET juist. Zie duidelijke omschrijving op printscreen (deze hebben we ook van de voorwaarden).

Dit klopt niet en de klantenservice medewerkers begrijpen er zelf ook niet zoveel van. Bovendien weigeren contact op te nemen met hun leidinggevende.

Meerdere personen gesproken, waaronder; Fabio. Josuase en Mara.

Groupon verwijderd, Josua. Nummer en betaling doorgezet.

Gewenste Oplossing:

Als we zoals door GROUPON is aangeboden, gewoon gebruik kunnen maken van de aanbieding. Dus voor 179 3 nachtjes in het weekend in Center Parcs verblijven.

Of geld retour met compensatie.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Groupon

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Groupon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door