Klacht: Zending Retour na niet thuis

Juno1997 op 26 oktober 2015 over Groupdeal in de categorie Coupon Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Klacht opgelost op 30 oktober 2015
Reactie van het bedrijf:

Beste heer/mevrouw Beckers, Bedankt voor uw bericht. Wij vinden het erg vervelend dat u uw bestelling tot op heden nog niet heeft mogen ontvangen. Wij hebben zojuist contact opgenomen met de leverancier en hen verzocht om u zo spoedig mogelijk...

Klanttevredenheid: 1.0/10 ★☆☆☆☆
Bedrijf Groupdeal
Categorie Coupon Sites
Status Opgelost
Datum 26 oktober 2015

Een klant heeft een klacht ingediend bij Groupdeal over een vertraagde verzending van een pakket met Yumyum noedels. Na vijf dagen afwezigheid wegens vakantie werd het pakket geretourneerd zonder dat de klant hierover geïnformeerd werd. De klacht is inmiddels opgelost.

Mijn Klacht:

Ik heb laatst een aankoop gedaan bij Groupdeal, dit betreft een actie van Yumyum noedels.

Doordat ik vijf dagen niet thuis was geweest door vakantie, is mijn pakket terug gestuurd naar Groupdeal zonder daar nog iets van gehoord te hebben. Ook werd de zending al een week verlaat waardoor het ontvangst van het pakket in de vakantie terecht kwam. Dus eingenlijk 2 klachten, vertraagde verzending en geretourneerd zonder daar verder iets van te vermenen.

Order nummer: GD3765517

Gewenste Oplossing:

wanneer het pakket bezorgd wordt of dat het volledige bedrag wordt terug gestort

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Groupdeal in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupdeal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Groupdeal

Heeft op 30 oktober 2015 om 13:56 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer/mevrouw Beckers,

Bedankt voor uw bericht.

Wij vinden het erg vervelend dat u uw bestelling tot op heden nog niet heeft mogen ontvangen. Wij hebben zojuist contact opgenomen met de leverancier en hen verzocht om u zo spoedig mogelijk te voorzien van uw bestelling.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,
GroupDeal

Juno1997

Heeft op 12 november 2015 om 14:03 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

een paar weken terug heb ik de volgende klacht ingediend
\"Mijn Klacht:
Ik heb laatst een aankoop gedaan bij Groupdeal, dit betreft een actie van Yumyum noedels.

Doordat ik vijf dagen niet thuis was geweest door vakantie, is mijn pakket terug gestuurd naar Groupdeal zonder daar nog iets van gehoord te hebben. Ook werd de zending al een week verlaat waardoor het ontvangst van het pakket in de vakantie terecht kwam. Dus eingenlijk 2 klachten, vertraagde verzending en geretourneerd zonder daar verder iets van te vermenen.

Order nummer: GD3765517

Gewenste Oplossing:
wanneer het pakket bezorgd wordt of dat het volledige bedrag wordt terug gestort\"

Deze staat nu als \"klacht opgelost\" echter heb ik bijna 2 weken na dato van de klacht \"opgelost\" nog niks ontvangen, of heeft groupdeal iets van zich laten horen via mail, belachelijk! Het betreft een versproduct dus deze zal nu niet meer aan de door de aanbieder gedane eisen voldoen aangezien ik nu al vanaf 17 oktober wacht!

bron: http://www.klacht.nl/groupdeal-nl/klacht/zending-retour-na-niet-thuis/

Aangezien ik een maand oud product inmiddels nog niet heb ontvangen en het daarom ook niet meer wil ontvangen, eis ik het volledige bedrag terug gestort ( het originele bedrag van waarde voor de korting aangezien deze producten niet beschikbaar zijn voor de toen betaalde prijs) en verzendkosten.

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM