Mijn Klacht:
Na 1 maand nog niets ontvangen
Gewenste Oplossing:
Als de beloofde levering heeft plaatsgevonden
3SMOQ189919601 op 31 oktober 2015 over Groupdeal in de categorie Coupon Sites
Beste heer Gorissen, Bedankt voor uw bericht. Wij vinden het erg vervelend dat u uw bestelling tot op heden nog niet heeft mogen ontvangen. Wij hebben bovenstaande voor u uit laten zoeken en uw bestelling is helaas manco gemeld bij...
Een klant heeft een klacht ingediend bij Groupdeal omdat zij na een maand nog geen levering van de bestelde vaarwastabletten (500 stuks) heeft ontvangen. De situatie is inmiddels opgelost.
Na 1 maand nog niets ontvangen
Als de beloofde levering heeft plaatsgevonden
Bericht van Robin van Klacht.nl
10 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Groupdeal in behandeling genomen
Bericht van Robin van Klacht.nl
10 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupdeal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht
Heeft op 02 november 2015 om 10:02 geantwoord
Beste heer Gorissen,
Bedankt voor uw bericht.
Wij vinden het erg vervelend dat u uw bestelling tot op heden nog niet heeft mogen ontvangen. Wij hebben bovenstaande voor u uit laten zoeken en uw bestelling is helaas manco gemeld bij PostNL.
Helaas beschikt de leverancier niet meer over voldoende voorraad om u te voorzien van een nieuwe bestelling. Om deze reden moeten wij het aankoopbedrag terugstorten op uw rekening. U kunt het bedrag binnen enkele werkdagen op uw rekening verwachten.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
GroupDeal
Tip van onze consumentenexpert
Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.
Bron: ConsuWijzer / ACM