Klacht: terugstorting geld sfeerhaard die stuk was twv 168,45 euro

Sandra Bortels op 23 april 2015 over Groupdeal in de categorie Coupon Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Klacht opgelost op 28 april 2015
Reactie van het bedrijf:

Beste heer/mevrouw, Wij hebben u op 26 januari 2015 de contactgegevens gemaild van de leverancier, de leverancier gaat immers over de garantie. Wat u met de leverancier heeft afgesproken, weten wij niet. Wij hebben na 26 januari niets meer van...

Bedrijf Groupdeal
Categorie Coupon Sites
Status Opgelost
Datum 23 april 2015

Samenvatting wordt geladen...

Mijn Klacht:

Op 18/12/2014 werd er een bestelling gedaan bij jullie van een sfeerhaard op naam van Sandra Bortels, Hoogdorpsstraat 17/10,3570 Alken. Deze bleek vrij snel na de aankoop stuk te zijn en werd na zeer lang aandringen eindelijk opgehaald. Na weer aandringen kreeg ik een mail dat het geld zou worden teruggestort op de door mij gegeven rekeningnummer. Dit is nu geleden van 03/04 en tot op heden geen storting ondanks zeer veel mails om aan te dringen…

Gewenste Oplossing:

Wanneer het geld t.b.v. 168,45 euro integraal op mijn rekening staat en liefst eind april gezien de lange aansleeptijd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Groupdeal in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupdeal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Groupdeal

Heeft op 28 april 2015 om 16:29 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer/mevrouw,

Wij hebben u op 26 januari 2015 de contactgegevens gemaild van de leverancier, de leverancier gaat immers over de garantie.
Wat u met de leverancier heeft afgesproken, weten wij niet. Wij hebben na 26 januari niets meer van u vernomen.

Kunt u de mailwisseling eventueel naar ons doormailen?
U kunt dit sturen naar [email protected]

Met vriendelijke groet,

Team GroupDeal
[email protected]

Reactie van de melder van de klacht

11 jaren geleden - Het probleem is nog steeds niet opgelost. Ik heb zoals gevraagd door de mensen van Group Deal al de briefwisseling die hierover met de leverancier werd gevoerd naar hen doorgestuurd. Dus sorry maar GEEN oplossing!!!

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM