Klacht: Telegraaf betaald nog steeds niet alles terug

Zeer ontdaan op 11 november 2015 over Groupdeal in de categorie Coupon Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Klacht opgelost op 13 november 2015
Reactie van het bedrijf:

Beste heer/mevrouw Groenen, Bedankt voor uw bericht. Wij vinden het zeer vervelend dat u niet tevreden bent over het geleverde product. Wij hebben bovenstaande voor u nagekeken en wij zien in het systeem van ons betalingsplatform dat op 28 oktober...

Bedrijf Groupdeal
Categorie Coupon Sites
Status Opgelost
Datum 11 november 2015

Een klant heeft op 12 juli een bureaustoel besteld via Groupdeal, maar deze werd later geleverd dan beloofd. De stoel blijkt van slechte kwaliteit te zijn, met een al afgebroken armleuning, en de klant ervaart problemen met de klantenservice van de Telegraaf, die niet reageert op verzoeken om contact op te nemen met de leverancier.

Mijn Klacht:

Omstreeks 12 juli bureaustoel besteld, deze is later geleverd als toegezegd, daar hebben we nog begrip voor.
Maar stoel is van slechte kwaliteit en nu is armleuning al gewoon afgebroken. Ze zijn nog te beroerd om te reageren zodat ik contact op kan nemen met de leverancier, dat de TELEGRAAF zich hiervoor leent???

Dan zeggen ze ook nog dat iet voldoet aan de volgende specificaties

Materiaal buitenlaag hoogwaardig PU-leder
Hardheidsgraad medium
Armleuningen zijn poeder-coated
Gaslift systeem SGS 100mm
Kan omhoog/omlaag
Kan schuin naar achteren veren of recht vastgezet worden
Frame van de zitting is van metaal
Wielenplateau is van kunststof
Zithoogte 46 tot 54 cm (verstelbaar)
Zitvlak 51 x 51 cmv
Leuning 50 x 74 cm
Totale hoogte 116 tot 124 cm
Gewicht 16,5 KG

Gewenste Oplossing:

Alles terugbetalen wat wij betaald hebben en niet een deel

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Groupdeal in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupdeal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Groupdeal

Heeft op 13 november 2015 om 10:35 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer/mevrouw Groenen,

Bedankt voor uw bericht.

Wij vinden het zeer vervelend dat u niet tevreden bent over het geleverde product. Wij hebben bovenstaande voor u nagekeken en wij zien in het systeem van ons betalingsplatform dat op 28 oktober jongstleden het bedrag van €128,90 is teruggestort op uw rekening onder de naam Icepay. Dit is tevens ook het totaalbedrag dat u heeft betaald voor de bestelling.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,
GroupDeal

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM