Klacht: smartwatch stuk

AngelaTon op 09 december 2016 over Groupdeal in de categorie Coupon Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
✅ Klacht opgelost op 14 december 2016
Reactie van het bedrijf:

Beste meneer / mevrouw Ton, Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend dat uw bestelling niet naar behoren functioneert. Excuses voor het ongemak.  Wij hebben uw vraag / klacht doorgezet naar de leverancier. Samen met de leverancier zullen wij opzoek gaan...

Bedrijf Groupdeal
Categorie Coupon Sites
Status Opgelost
Datum 9 december 2016

Een klant heeft problemen met haar smartwatch, die na een nacht opladen niet meer aan te krijgen is. De smartwatch was aangeschaft via Groupdeal voor €24,95 en de klacht is inmiddels opgelost.

Mijn Klacht:

Ik krijg mijn smartwatch niet meer aan, ook niet nadat deze een hele nacht op de lader heeft gelegen.

Persoonlijke code
5c0e909d

Ordernummer
GD4112919

Factuurnummer
CP3910467

Prijs Aantal Subtotaal
€24,95 ipv €69,95 – Smartphone Activity Tracker; Houd al jouw (sport)prestaties bij! Met hartslagmeter
Smartphone Activity Tracker
Kleur: Zwart
Los bandje: Nee, bedankt
€ 24,95 1 € 24,95

Bedrag (exclusief BTW) € 20,62
Verzendkosten (exclusief BTW) € 4,92
Subtotaal € 25,54
BTW (21%) € 5,36
Eindtotaal (inclusief BTW)
€ 30,90
Je bestelling wordt uiterlijk 25 november verzonden.

Vermeld bij alle correspondentie het ordernummer GD4112919, het dealnummer 11182 en het e-mailadres waarmee de bestelling is geplaatst.
Klant
Angela Ton, Korenmolenlaan 49, 1611XD, Bovenkarspel, Nederland
Aankoopdatum
09-11-2016
Download de factuur als pdf
GroupDeal – Basisweg 30 – 1043 AP – Amsterdam – Nederland
Kvk nr.: 34384253
LET OP!! GEEN RETOURADRES
Voor het retourneren zie de veelgestelde vragen op de site.

Gewenste Oplossing:

Ik zou graag een nieuwe ontvangen en anders mijn geld terug gestord krijgen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Groupdeal in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupdeal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Groupdeal

Heeft op 14 december 2016 om 13:28 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer / mevrouw Ton,

Bedankt voor uw bericht.

Wat vervelend dat uw bestelling niet naar behoren functioneert. Excuses voor het ongemak. 

Wij hebben uw vraag / klacht doorgezet naar de leverancier. Samen met de leverancier zullen wij opzoek gaan naar een geschikte oplossing. Zodra wij hebben gekoppeld met de leverancier nemen wij contact met u op. 

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. 

Met vriendelijke groeten,
Team GroupDeal

💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM