Klacht: Pakketje

Wenwin op 10 september 2018 over Groupdeal in de categorie Coupon Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
✅ Klacht opgelost op 14 september 2018
Reactie van het bedrijf:

Beste Thea Wennekes, Bedankt voor uw bericht. Naast het aankoopbedrag krijgt u van ons de verzendkosten van de oorspronkelijke levering terug. Nadat wij uw retourzending hebben verwerkt kunt u binnen 10 werkdagen het totaalbedrag terugzien op uw rekening. U ontvangt...

Bedrijf Groupdeal
Categorie Coupon Sites
Status Opgelost
Datum 10 september 2018

Een klant van Groupdeal uit zijn onvrede over de hoge retourkosten van € 6,95 voor een pakketje. Hij vindt het onredelijk om voor een retour te moeten betalen zonder iets te ontvangen. De klacht is inmiddels opgelost.

Mijn Klacht:

Ik vind het niet normaal om € 6.95 te betalen voor en retourtje .Ik heb er niets voor ik moet er allen voor betalen

Gewenste Oplossing:

Ik ben te veerden als ik in elk geval de helft van 6.95 terug krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Groupdeal in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupdeal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Groupdeal

Heeft op 14 september 2018 om 15:36 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM