Mijn Klacht:
ledlicht 6m wit niet geleverd
Gewenste Oplossing:
leveren
Beste heer Van Dyck, Bedankt voor uw bericht. Wij vinden het erg vervelend dat u de LED strip nog niet heeft ontvangen. Wij hebben dit voor u nagekeken en zien dat uw bestelling op 8 januari is bezorgd. Indien u...
Samenvatting wordt geladen...
ledlicht 6m wit niet geleverd
leveren
Bericht van Robin van Klacht.nl
10 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Groupdeal in behandeling genomen
Bericht van Robin van Klacht.nl
10 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupdeal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht
Heeft op 14 januari 2016 om 16:49 geantwoord
Beste heer Van Dyck,
Bedankt voor uw bericht.
Wij vinden het erg vervelend dat u de LED strip nog niet heeft ontvangen. Wij hebben dit voor u nagekeken en zien dat uw bestelling op 8 januari is bezorgd. Indien u hem nog niet heeft ontvangen horen wij dit graag en zullen wij dit voor u uitzoeken.
Met vriendelijke groet,
Team GroupDeal
Tip van onze consumentenexpert
Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.
Bron: ConsuWijzer / ACM