Mijn Klacht:
begin juni via deal 4 luxe led tuinlampen gekocht. Veilingprijs € 17,95 per 4 stuks.
2 stuks werken helemaal niet
Gewenste Oplossing:
2 nieuwe led tuinlampen
Beste heer/mevrouw, Wij vinden het erg vervelend dat de tuinlampen niet naar behoren werken. Wij hebben u zojuist een e-mail gestuurd en gevraagd om uw ordergegevens naar ons te mailen, zodat onze klantenservice u zo spoedig een passende oplossing kan...
Een klant heeft in juni vier luxe led tuinlampen gekocht via Groupdeal, waarbij de veilingprijs € 17,95 voor vier stuks was. Twee van de lampen functioneren echter niet. De klacht is inmiddels opgelost.
begin juni via deal 4 luxe led tuinlampen gekocht. Veilingprijs € 17,95 per 4 stuks.
2 stuks werken helemaal niet
2 nieuwe led tuinlampen
Bericht van Robin van Klacht.nl
10 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Groupdeal in behandeling genomen
Bericht van Robin van Klacht.nl
10 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupdeal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht
Heeft op 09 juli 2015 om 13:53 geantwoord
Beste heer/mevrouw,
Wij vinden het erg vervelend dat de tuinlampen niet naar behoren werken.
Wij hebben u zojuist een e-mail gestuurd en gevraagd om uw ordergegevens naar ons te mailen, zodat onze klantenservice u zo spoedig een passende oplossing kan bieden.
Met vriendelijke groet,
Team GroupDeal
[email protected]
Tip van onze consumentenexpert
Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.
Bron: ConsuWijzer / ACM