Klacht: Kledingophangsysteem zwak.

[email protected] op 14 oktober 2015 over Groupdeal in de categorie Coupon Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
✅ Klacht opgelost op 15 oktober 2015
Reactie van het bedrijf:

Beste heer Waterloo, Bedankt voor uw bericht. Wij vinden het erg vervelend dat uw bestelling niet naar behoren werkt. Wij hebben contact opgenomen met de leverancier over deze kwestie en wij zullen het aankoopbedrag aan u crediteren. Wij hebben uw...

Bedrijf Groupdeal
Categorie Coupon Sites
Status Opgelost
Datum 14 oktober 2015

Samenvatting wordt geladen...

Mijn Klacht:

Heb 2eenheden kledingophang aangeschaft.Bij het ophangen van drie overhemden buigen de plastic ringen door en valt het systeem met aanhang op de bodem van de kast.Ringen te zwak om het beloofde (meer ruimte in de kast) waar te maken.

Gewenste Oplossing:

Wil sterkere ringen,metaal of zo,of het zaakje terug sturen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Groupdeal in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupdeal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Groupdeal

Heeft op 15 oktober 2015 om 10:42 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer Waterloo,

Bedankt voor uw bericht.

Wij vinden het erg vervelend dat uw bestelling niet naar behoren werkt.
Wij hebben contact opgenomen met de leverancier over deze kwestie en wij zullen het aankoopbedrag aan u crediteren. Wij hebben uw gegevens doorgegeven aan de administratie en u kunt het bedrag binnen enkele dagen op uw rekening verwachten.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,
GroupDeal

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM