Klacht: Geld nooit op bankrekening teruggestort

Mevr Mergan op 21 november 2022 over Groupdeal in de categorie Coupon Sites

Een pakje teruggestuurd,melding gekregen via mail van betreffende firma dat ze het ontvangen hadden en mij gingen terugbetalen,dit is echter niet gebeurd.Na telefonisch contact met l wist men mij te vertellen dat het geld (26,90 euro) teruggestort was in de maand september,na grondig nazicht van mijn bankafschriften vind ik geen enkel spoor van deze terugbetaling !!!!!! Via mail heb ik gevraagd of er geen vergissing of verkeerd nummer is gebruikt, krijg ik geen enkel antwoord,ik wacht dus nog steeds op mijn geld.Als ik de reviews blijk ik de enige niet te zijn.Het is niet de eerste keer dat ik bij deze besteld heb,in het verleden steeds zonder problemen het was wel de eerste keer dat ik een pakje heb teruggestuurd,Ik hoop via deze weg alsnog aan mijn geld te geraken,met dank bij voorbaat.

Met terugbetaling van mijn geld,of als ze ter goeder trouw zijn ,een bewijs van overschrijving (Bankafschrift) van deze firma dat de terugstorting daadwerkelijk is gebeurd en de fout niet bij hun ligt.

Alle klachten die gemeld zijn door Mevr Mergan