Klacht: Grote mond na opmerking niet schoongemaakte mandjes.

op 28 mei 2020 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

Vanmiddag stond ik te wachten op een mandje om naar binnen te kunnen bij het Kruidvat in Rijnsburg (hoftuin) kon precies zien wat en bij de kassa gebeurde. Het was druk en de meiden achter de kassa namen de mandjes aan en als die leeg waren werden ze op een stapel gezet. Op een gegeven moment vraagt een kassière om hulp om de mandjes buiten te zetten. De bedrijfsleidster kwam van achter pakte de stapel op en zette ze bij de deur waar ik stond te wachten. Ik zei mag ik u iets vragen….zijn deze mandjes schoongemaakt. Tuurlijk zei ze dat doen de kassières gelijk bij het afrekenen. Ik zei…nou dan zijn deze mandjes niet schoon want ik heb duidelijk gezien dat deze niet werden schoongemaakt. De bedrijfsleidster zegt…Dit doen ze al 9 weken en nu dus ook. Ik zeg nogmaals ….ik zie toch duidelijk dat dit nu niet is gebeurd maar vind het prima (heb zelf desinfect) en pak een mandje en loop naar binnen. Daar om ik de mevrouw tegen die achter mij stond en zeg tegen haar…..da’s ook wat….ze staat gewoon te liegen want ik zag toch duidelijk dat de mandjes niet werden schoongemaakt. Op dat.moment komt de bedrijfsleidster achter een schap tevoorschijn en zegt boos ….als je wat hebt dan.moet je bij mij zijn. Dus ik zeg….ik zeg hetzelfde als wat ik net zei…dat ik duidelijk zag dat de mandjes niet schoongemaakt waren…ben toch niet gek…ik zie het toch….waarop ze zei dat ik de winkel moest verlaten. Aangezien ik dit wel erg ongepast vond vroeg ik om haar naam. Deze wilde ze niet geven…kreeg alleen te horen….ik ben hier de bedrijfsleidster. Waarop ik zei….je hebt vast wel een naam. Kreeg deze niet. Aangezien ik geen stennis wilde maken ben ik maar weggegaan.

Snap heel goed dat de.mensen onder grote werkdruk staan maar pak het dan op een andere manier aan.

Vind sowieso dat deze bedrijfsleidster op het matje geroepen zou moeten worden. Ze is uiterst onvriendelijk en liegt daarbij ook duidelijk.

Een excuus zou op z,n plaats zijn.

Verder een tip aan de winkel .....zet een spuitbus en een rol papier bij de deur. Dan kan de klant zelf de mandjes schoonmaken ivm drukte.

Verder zou een vergoeding op z,n plaats zijn aangezien ik u de winkel uit moest terwijl ik absoluut geen stennis heb staan schoppen. Schaam me nog een soort van ook dat je de winkel wordt uitgezet. Dit is me nog nooit gebeurd in geen 48 jaar! Zegt wel genoeg denk ik.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kruidvat

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kruidvat nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Monique71