Klacht: Groepslessen worden niet aangeboden

op 02 juni 2016 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Goedemiddag, graag wil ik een melding maken van de volgende klacht.
Ik heb een abbonement bij jullie met groepslessen. Ik sport op de Lijnbaan in Rotterdam waar ik 2 tot 3 x per week een groepsles volg. De afgelopen twee weken st ik dinsdagavond klaar voor de bodypumples en krijg ik 5 min na begin tijd te horen dat deze les niet door gaat. Dit is nu 2x achter elkaar gebeurd en al de 4e x in twee maanden tijd. Ik vind dit onacceptabel. Natuurlijk kan er iemand ziek zijn of op vakantie zijn, maatr ik ga er vanuit dat er dan vervanging geregeld wordt! Dit is helaas niet het geval! Ik vind het onacceptabel dat ik nu voor iets moet betalen wat ik gewoon niet krijg aangeboden.

Esmee ouwens

Ik wil graag dat hier iets mee gedaan wordt in de communicatie maar ook eventueel wat betreft de kosten of compensatie! Ik betaal nu voor iets dat jullie mijn niet kunnen aanbieden.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 02 juni 2016 om 13:20 geantwoord

Beste Esmee,

Bedankt voor je bericht en ik bergrijp je verhaal.

Ik heb contact opgenomen met de club en het probleem is bekend. Uiteraard willen wij ook dat elke les doorgaat. Echter lukt dit niet altijd. Ik heb 1 maand live groepslessen t.w.v. €7,99 in tegoed gezet op jouw lidmaatschap. Dit wordt verrekend met de maand juli.

Mijn excuses voor het ongemak.

Dustin van Basic-Fit

Alle klachten die gemeld zijn door esmeeouwens